Среда, 18.10.2017, 12:54
Профсоюз СПД «АЛЧЕВСЬКИЙ ТЕРЕН ЛУГАНЩИНИ»

Єдність – до віку!

Захист – сьогодні!

Законність – назавжди!

Гідність – над усе!

Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Поиск
Главная » 2011 » Июль » 2 » Рімма Білоцерківська. Як уникнути перевірок податковою із 01.07.2011.
11:21
Рімма Білоцерківська. Як уникнути перевірок податковою із 01.07.2011.
Чи стане часом "Ч” 01.07.2011р. початку перевірок податківцями

залежить виключно від самих підприємців

Підприємців лякають з відусіль закінченням з 01.07.2011р. часу даного для адаптації бізнесу до Податкового кодексу України ,що на думку "добродіїв ” від Кабміну та Верховної ради України набрав свою законну силу з 01.01.2011р.

Але ж норми законодавства України говорять трошечки інше і норми Податкового кодексу України наберуть чинність тільки з 01.01.2012 р. за трьома законодавчими актами України:

1. відповідно до абз.9 ст.1 Встановлення і скасування податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів ЗУ «Про систему оподаткування» , який діяв до 31.12.2010р. «Зміни і доповнення до цього Закону, інших законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов'язкових платежів), механізму їх сплати вносяться до цього Закону, інших законів України про оподаткування не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року»;

2. пунктом 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України, який діє з 01.01.2011р. встановлені основні засади податкового законодавства України, а саме : стабільність - зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року;

3. відповідно до Бюджетного кодексу України п.3 статті 27 , яким також встановлено , що «Закони України або їх окремі положення, які впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збільшують витрати бюджету) і приймаються після 15 липня року, що передує плановому, вводяться в дію не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим».

Поняття бюджетного періоду визначено п.1 ст.2 Бюджетного кодексу України , як таке , що становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.

Податковий кодекс України прийнятий 02.12.2010р. та оприлюднений у офіційному засобі масової інформації Голос України, 04.12.2010 N 229-230 та відповідно пункту 1 Розділу XIX. Прикінцевих положень Кодекс набирає чинності з 1 січня 2011 року , таким чином на момент оприлюднення 04.12.2010р. був бюджетний 2010 рік і таким чином, якщо рахувати , що з дня 04.12.2010р. не пізніше ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року це може бути виключно з 01.01.2012р. тому такі норми набирають чинності з початку нового бюджетного року 01.01.2012р. відповідно до абз.9 ст.1 ЗУ «Про систему оподаткування», що ж стосується пункту 1 Розділу XIX. Прикінцевих положень Кодекс в якому вказано момент набрання чинності 01.01.2011р. Податкового кодексу України то цією нормою вносяться зміни до інших законів України про оподаткування з 01.01.2011р. і так як вони не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти ці нові правила та ставки, то новим бюджетним періодом для цих змін є також найближчий бюджетний рік ,Який починається з 01.01.2012р. відповідно до п. 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України і так само з 01.01.2012 починає діяти Податковий кодекс відповідно до п.3 статті 27 , Бюджетного кодексу України .

І таким чином Податковий кодекс України починає діяти виключно з 01.01.2012р. відповідно до норм трьох законодавчих актів : абз.9 ст.1 Встановлення і скасування податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів ЗУ «Про систему оподаткування» , пункту 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України та пункту 3 статті 27 Бюджетного кодексу України і таким чином на весь 2011рік у посадових осіб Державних податкових інспекцій немає повноважень проводити будь-які перевірки ( планові ,позапланові ,фактичні) за нормами Податкового кодексу України.

Відповідно до норм підпункту 4.1.4. пункту 4.1 ст.4 Податкового кодексу України ,щодо платника податку діє "презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу”.

На користь, платника фіксованого чи єдиного податку з підприємницької діяльності фізичних осіб за нормами Декрету Кабінету Міністрів України "про прибутковий податок” чи Указу Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва "про те ,що Податковий кодекс України діє з 20 12року , говорять три норми законодавства України : абз.9 ст.1 Встановлення і скасування податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів ЗУ «Про систему оподаткування» , пункту 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України та пункту 3 статті 27 Бюджетного кодексу України , а на користь представників державної податкової інспекції , що вони мають право застосувати до мене норми Податкового кодексу України у 2011 році , як до платника єдиного податку з фізичних осіб говорить одна норма пункту 1 Розділу XIX. Прикінцевих положень Податкового Кодексу України , внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу то платник податків має право на застосування до нього норм 4.1.4. пункту 4.1 ст.4 Податкового кодексу України про презумпцію правомірності прийнятого саме платником податків рішення , про залишення платником фіксованого та єдиного податку з підприємницької діяльності фізичних осіб за нормами Декрету Кабінету Міністрів України "про прибутковий податок” чи Указу Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва " .

Відповідно до того ,що з 01.07.2011р. податкові по всій території України почнуть свою ходу на перевірки за нормами Податкового кодексу України для наповненню бюджету рекомендую у повідомленнях на перевірку і направленнях на перевірку , які будуть складати з 01.07.2011р. по 31.12.2011р. писати наступне:

До перевірки ( вказати вид перевірки планова ,позапланова , фактична ) не допускаю у зв'язку з відсутністю повноважень на "___”_________ 2011р. на проведення перевірки відповідно до норм законодавства України, а саме :

- абз.9 ст.1 Встановлення і скасування податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів ЗУ «Про систему оподаткування»;

- пункту 4.1.9 статті 4. Податкового кодексу України т;

- пункту 3 статті 27 Бюджетного кодексу України ;

говорять про те , що Податковий кодекс України діє з по відношенню до мене виключно з 01.01.2012 року .

І лише одна норма пункту 1 Розділу XIX. Прикінцевих положень Податкового Кодексу України говорить про те ,що Податковий кодекс України діє з 01.01.2011р.

То мною , як платником податків відповідно до норм підпункту 4.1.4. пункту 4.1 ст.4 Податкового кодексу України про презумпцію правомірності прийнятого рішення саме платником податків , прийнято рішення залишитися у 2011році платником фіксованого ( єдиного податку) з підприємницької діяльності фізичних осіб за нормами Декрету Кабінету Міністрів України "про прибутковий податок” ( Указу Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва "), а працювати за нормами Податкового кодексу України з 01.01.2012 року.

Крім того звертаю увагу підприємців ,що відповідно до того ,що платники єдиного та фіксованого податку сплачують по одному єдиному податку одні - єдиний податок ,інші - фіксований податок і все , то по відношенню до таких платників взагалі не можуть бути проведені планові перевірки податківцями відповідно до заборони проведення планових виїзних перевірок за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами, встановленої п.2 ч.2 Указу Президента України "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності " . Тому ,якщо до платника єдиного чи фіксованого податку прийшли податківці з плановою перевіркою то в повідомленні і направленні треба написати наступне :

-До планової перевірки не допускаю у зв'язку з відсутністю повноважень і відповідно до того ,що я є платником окремого зобов'язання перед державним бюджетом України , а саме : платником єдиного податку ( або фіксованого податку ) і тому по відношенню до мене відповідно до п.2 ч.2 Указу Президента України "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності " , проведення планових перевірок ЗАБОРОНЕНО.



Рімма Білоцерківська , юрист та голова ГО "Правовий простір” м.Сєвєродонецьк, Луганської області
Просмотров: 351 | Добавил: gokor | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календарь
«  Июль 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 21
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2017